Satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy
Oferujemy konsumentowi możliwość wypróbowania nowo zakupionego produktu Braun, a w przypadku braku satysfakcji z jego użytkowania, możliwość zwrotu pieniędzy za ten produkt.
1. Produkty objęte programem:
męskie golarki elektryczne Braun z serii: Series 9, Series 8, Series 7, Series 6, Series 5
męskie wielofunkcyjne maszynki i trymery Braun MGK Serii 7 oraz BT Serii 7 i 9
depilatory Braun z serii: Silk-épil 9 Flex, Silk-épil 9, Silk-épil 7, Silk-épil 5 oraz zestaw do depilacji i oczyszczania twarzy Braun Face
zestaw do pielęgnacji ciała i twarzy: Silk-épil 9
IPL Skin i·expert 7, IPL Silk-expert 5, IPL Silk-expert 3.
2. Czas zwrotu produktu:
Konsument niezadowolony z produktu objętego programem ma możliwość jego zwrotu w ciągu 60 dni od dnia zakupu.
Liczy się data wpływu do siedziby Koordynatora.
3. Miejsce zwrotu:
Produkt wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres Koordynatora:
Agencja Reklamowa Avanti
ul. Reymonta 4a
05 – 070 Sulejówek
Z dopiskiem „Satysfakcja Gwarantowana”
Braun zwraca kwotę zakupu produktu przelewem w ciągu 30 dni.
4. Warunki zwrotu:
Produkt należy zwrócić:
w pełni sprawny, działający prawidłowo, nieuszkodzony
czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy (wyczyszczony po użyciu)
w niezniszczonym oryginalnym opakowaniu opatrzonym kodem EAN wraz ze wszystkimi elementami zestawu np. ładowarka, instrukcja obsługi, dołączone akcesoria etc. oraz ewentualnymi produktami dodanymi w ramach promocji
wraz z oryginałem dowodu zakupu w postaci oryginału paragonu fiskalnego lub oryginału faktury oraz formularzem zwrotu (wzór stanowi załącznik nr 1 do regulaminu)
w określonym regulaminem terminie
Po nadaniu przesyłki nabywca ma obowiązek wysłać na adres e-mail: satysfakcja@avanti.waw.pl wiadomość z poniższymi danymi:
nazwą firmy, za pośrednictwem której dokonał wysyłki produktu
numerem nadanej paczki/przesyłki.
Uczestnikami programu mogą być wyłącznie: pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące konsumentami w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego. Nabywcy przysługuje prawo jednokrotnego udziału w Programie i zwrotu wyłącznie jednego z wymienionych w regulaminie produktów marki Braun. Zwrot jakiegokolwiek produktu przez Nabywcę lub osobę pozostającą z Nabywcą we wspólnym gospodarstwie domowym w bieżącej lub we wcześniejszych edycjach Programu „Satysfakcja Gwarantowana Braun” wyklucza możliwość kolejnego zwrotu w ramach Programu. Jeden dowód zakupu można wykorzystać tylko jeden raz do zgłoszenia uczestnictwa w Programie.
5. Informacje odnośnie sklepów:
Sklepy nie są zaangażowane w proces rozpatrywania zwrotu. Udział sklepu w tej akcji kończy się wraz z chwilą sprzedania produktu Braun objętego programem.
6. Informacje dodatkowe:
Więcej informacji na temat programu można otrzymać pod adresem mailowym: satysfakcja@avanti.waw.pl lub pod numerem telefonu: +48 22 760 10 68 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 16.00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.
Zapoznaj się z Regulaminem obowiązującym od 01.07.2024 roku do 30.06.2025 roku
Zapoznaj się z Regulaminem obowiązującym od 01.07.2023 roku do 30.06.2024 roku